Plată

1. Pot veni la sediul Floria pentru a plăti comanda în numerar?

R: Plata produselor comandate de pe site-ul www.floria.ro se poate face doar online prin una dintre modalitatile de plata puse la dispozitie de Floria. Vezi mai multe detalii despre modalitatile de plata pe Floria.ro AICI.

Ridicare & Livrare

2. Pot ridica buchetul comandat de la sediu Floria?

R: Livrarea comenzilor de pe www.floria.ro se face doar prin curieri proprii și doar după ce s-a făcut dovada plății.

3. În cât timp de la plasarea comenzii ajunge comanda la destinatar?

R: Termenul mediu de livrare în Bucuresti și alte peste 140 de orașe este de 2-4 ore de la confirmarea în sistem a plății comenzii. În cazul produselor din categoria Buchete ambalate in cutie, livrarea se face în 24-48 de ore, prin rețea clasică de curierat.

4. Puteti livra buchete și în străinătate?

R: Da, Floria livrează flori și internațional în 24 ore după ce s-a făcut dovada plății.

5. Puteti livra și în comunele/satele care nu apar în lista afișată pe site?

R: Putem livra buchete oriunde în țara. În provincie, prețul transportului pentru livrarea florilor este de 1.3 lei/km (se calculeaza distanța dus-intors). Distanța se calculează fața de cea mai apropiată localitate în care avem livrare locală. În localitățile cu livrare locală (în număr de 140), transportul este gratuit.

Disponibilitatea produselor

6. Ce înseamnă când un produs este indisponibil?

R: Atunci când un produs apare ca fiind "indisponibil", înseamnă că florile respective nu sunt în stoc în perioada respectivă.

Comenzi locale

7. Adaug un produs în coș și primesc eroarea "Acest articol nu poate fi expediat către această adresă". Ce se întâmplă?

R: Produsul ales de tine nu este în stoc în localitatea de livrare indicată. Pentru a consulta lista produselor disponibile la o anumită adresă, folosește opțiunea "Caută orașul de livrare" din pagina principală.