Caută

Coș

1. Pot veni la sediul Floria pentru a plati comanda in numerar?

R: Plata produselor comandate de pe site-ul www.floria.ro se poate face doar online prin una dintre modalitatile de plata puse la dispozitie de Floria. Vezi mai multe detalii despre modalitatile de plata pe Floria.ro AICI.

2. Pot ridica buchetul comandat de la sediu Floria?

R: Livrarea comenzilor de pe www.floria.ro se face doar prin curieri proprii si doar dupa ce s-a facut dovada platii.

3. Puteti livra buchete si in strainatate?

R: Da, Floria livreaza flori si international in 24 ore dupa ce s-a facut dovada platii.

4. Puteti livra si in comunele/satele care nu se afla in lista localitatilor afisate pe site?

R: Putem livra buchete oriunde in tara. In provincie, pretul transportului pentru livrarea florilor este de 1.3 lei/km (se calculeaza distanta dus-intors). Distanta se calculeaza fata de cea mai apropiata localitate in care avem livrare locala. In localitatile cu livrare locala (in numar de 140), transportul este gratuit.

5. Ce inseamna cand un produs este indisponibil?

R: Atunci cand un produs apare care fiind "indisponibil" inseamna ca florile respective nu sunt in stoc in perioada respectiva.

6. In cat timp de la plasarea comenzii ajunge aceasta la destinatie?

R: Termenul mediu de livrare in Bucuresti si alte peste 140 de orase este de 2-4 ore de la confirmarea in sistem a platii comenzii. In cazul produselor din categoria Buchete ambalate in cutie, livrarea se face in 24-48 de ore, prin retea clasica de curierat.

7. Adaug un produs in cos si primesc mesajul de eroare "Acest articol nu poate fi expediat catre aceasta adresa". Ce se intampla?

R: Produsul ales de tine nu este in stoc in localitatea de livrare indicata. Pentru a consulta lista produselor disponibile la o anumita adresa, foloseste optiunea "Cauta orasul de livrare" din pagina principala.