Floria este rețeaua de florării premium cu prezență puternică în online și în marile centre comerciale. Aici găsiți comunicatele noastre și selecții de articole din presă despre extinderea rețelei, franciză și proiectele brandului.
Digi24 – „Floria anunță cel mai ambițios plan de extindere…”
Plan de creștere accelerată: dublarea francizelor la nivel național în următoarele 12 luni, pe fondul performanței rețelei și al încrederii partenerilor existenți. Citește materialul
Profit.ro- ,,Floria - Povestea unui brand românesc care a înflorit prin oameni, viziune și cifre"
Povestea Floria este, mai presus de toate, una despre creștere sustenabilă: în oameni, în rezultate și în impactul pe care îl are în viețile celor care cred în ea. Citește materialul
Ziarul Financiar – „Florăriile Floria demarează extinderea…”
Rețea cu prezență puternică în online și șapte unități în centre comerciale din București pornește extinderea națională, cu obiectiv de dublare într-un an. Citește materialul
Club Antreprenor – „Floria deschide a șaptea florărie din București”
Noua locație din Mega Mall întărește poziționarea premium: vizibilitate ridicată, dotări moderne și experiență de cumpărare gândită pentru trafic intens. Citește materialul
Franchising.info.ro – „Franciză rafinată și profitabilă”
Profilul de franciză Floria: brand puternic, suport dedicat și trei formate de design – boutique (20–35 mp), concept (35–50 mp) și experiență (50+ mp). Citește materialul
Bursa.ro - ,,Floria se extinde în Bucureşti printr-o investiţie de 100.000 de euro"
Prin deschiderea noii florării în franciză, Floria continuă extinderea în toată ţara, ţintind locaţii premium în spaţii din centre comerciale cu trafic mare. Citește materialul
Revista Biz - ,,Floria deschide a șaptea florărie din București"
Floria anunță deschiderea celei de-a șaptea locații din București, consolidându-și astfel poziția de lider pe segmentul premium de flori din România. Citește materialul